شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۴۲:۲۲

برنامه‎ریزی برای نوسازی 8 دستگاه حفاری در سال آینده

ایران دریلینگ: مدیر بازسازی و ارتقای دستگاه‎ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران از برنامه‎ریزی برای بازسازی، نوسازی و تعمیرات دوره‎ای (اورهال) هشت دستگاه حفاری خشکی در سال 98 خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهدی عرشیان در تشریح ظرفیت‎ها و امکانات سایت اختصاصی بازسازی دستگاه‎ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران افزود: این سایت فعالیت عملیاتی خود را از بهمن ماه 95 در طرح مرکزیت صنعتی شرکت در اهواز آغاز کرده است. وی اظهار کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‎های موجود در این بخش، برنامه‎ریزی و هماهنگی میان مدیریت‎های عملیات حفاری، خدمات فنی، نگهداری و تعمیرات، تدارکات و امور کالا و امور مالی در بهره‎برداری بهینه و خدمات‌دهی بیشتر برای استفاده از این ظرفیت‎ها ضروری است.

عرشیان گفت: باتوجه به برنامه‎های توسعه‎ای شرکت در زمینه حضور فعال در پروژه‎های حفاری داخلی و منطقه‎ای، روزآمدی دستگاه‎ها و تجهیزات، موضوعی اجتناب‎ناپذیر و در اولویت‎ قرار دارد. مدیر بازسازی و ارتقای دستگاه‎ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تعامل این مدیریت با پیمانکاران داخلی و به‌ویژه استانی در ارتباط با انجام کارهای بازسازی دستگاه‎های  حفاری  و تجهیزات جانبی مانند پمپ‎های فشار قوی تزریق سیمان و اسید (پمپ تراک)، تعمیر ماشین‎آلات و تجهیزات، جوشکاری، سندبلاست، رنگ‎آمیزی و آزمایش‎های فنی افزود: پیگیری‎های اداری برای تمدید یا عقد قراردادهای جدید با پیمانکاران در حال اقدام است. عرشیان اظهار کرد: هم‌اکنون دستگاه حفاری خشکی سنگین 67 فتح برای بازسازی و تعمیر اساسی به سایت انتقال داده شده و با همکاری یک پیمانکار و استفاده از امکانات شرکت، تعمیرات دوره‎ای آن در دستور کار است.

وی به تعمیرات اساسی دستگاه 74 فتح که در همکاری و همیاری مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1 و این مجموعه صورت گرفته اشاره کرد و گفت: این دستگاه در حال آماده‎سازی برای جابه‌جایی و انتقال در موقعیت عملیاتی برای حفر چاه‎های اکتشافی است. مدیر بازسازی و ارتقای دستگاه‎ها و تجهیزات جانبی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به پایان کارهای اجرایی انبار کالای سایت افزود: این انبار که 600 مترمربع مساحت دارد با همکاری مدیریت تدارکات و  امور کالا در مراحل قفسه‌بندی، چیدمان کالاها و اتصال آن به سامانه انبارداری مرکزی شرکت است. وی توسعه فعالیت‎های سایت، استفاده حداکثری از توانمندی‎های داخلی شرکت و پیمانکاران مجرب را از نکات مورد اهتمام و تاکید مدیریت ارشد شرکت عنوان و اظهار کرد: پشتیبانی از عملیات حفاری نقشی بسزا در انجام تعهدهای شرکت دارد و به این منظور برنامه‎ریزی تعمیرات دوره‎ای و آماده به‌کار بودن ماشین‎آلات و تجهیزات ضروری است.



  کد خبر : 2729
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :